söndag 30 juni 2019

Läsplanering Juli 2019

Nu är det snart juli och jag hoppas såklart att jag kommer igång ordentligt med läsningen den här månaden. Förhoppningsvis blir det alltså lite mer tid över till böckerna och läsning så jag kan komma ikapp lite. Läsahögen, som äntligen började minska lite har nu ökat lavinartat igen och är nu i minst samma nivå som tidigare så det är dags att få undan lite därifrån.
Så för juli är det den här högen (eller högarna) som jag väljer läsning ur


Sen har vi ju det här med hyllvärmare som jag brukar läsa i sovrummet. Det gick inte så bra med det under juni så de två böckerna jag hade planerat läsa får hänga med in i juli.

Livet vi drömde om av Anna Gavalda

Kärlekens väv av Ahdaf Soueif

Det är bara att hoppas på att den här planeringen håller lite bättre än planeringen för juni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar