fredag 17 mars 2017

Helgläsning

Den här helgen har vi faktiskt inga direkta aktiviteter inplanerade utan vi har tänkt att hålla oss hemma och städa, tvätta osv. Och i och med det så räknar jag med att få rejält med lästid också. Planeringen för den här veckan gick bra i början men sen dök det upp bokpost och jag prioriterar ju rec.ex så då fick det bli lite ändringar i planeringen. Men resultatet av ändringen ser ut att bli bättre än det var innan.
Så den här helgen får lov att bli en riktig läshelg då jag kan helhjärtat ägna mig åt böckerna.





Under helgen har jag i alla fall tänkt mig att läsa





Äventyr för ensamma hjärtan: Destination Indien av Katy Colins













Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Lijedahl











Äventyrliga hjärtan av Jakob Sverker











Vad har du tänkt dig att läsa den här helgen?

4 kommentarer:

  1. Det blir spännande att läsa vad du tyckte om särskilt Jakob Sverkers bok, den trilogin har jag kikat på. Jag hoppas också på en bra läshelg, jag har flera böcker som skall läsas och recenseras under nästa vecka, bland andra Hallahem, sista delen, Det havet gömde och Pojkarna och de ensamma poliserna.

    SvaraRadera
  2. Åh, såna helger är ju bäst �� I helgen har jag tänkt läsa När skruven dras åt av Henry James, och om jag blir klar med den, vilket jag förväntar mig att jag blir, ska jag läsa Kopparhandsken av Cassandra Clare och Holly Black.

    SvaraRadera
  3. det blir lite umgänge, så snabbt läser inte jag

    SvaraRadera
  4. Jag kämpar på med Ferrantes del fyra... blir garanterat inte klar den här helgen.

    SvaraRadera