söndag 5 mars 2017

Veckoplanering vecka 10

Förra veckoplaneringen funkade hur bra som helst och jag läste faktiskt mer än vad jag hade planerat för. Alltså är jag inte ett dugg ledsen för att helgens läsning inte gick som det var tänkt - det blev mindre lästid och jag hann inte med det jag hade tänkt att hinna. Men nu är det dags att ta fram det som jag ska läsa under kommande vecka och det blir












Liv eller död av Michael Robotham
(läser jag just nu och har snart läst ut)













Berättelsens ängel av Jakob Sverker













Eld i håg av Stieg Trenter












Hundra omistliga ting av Lucy Dillon









Den första har jag alltså snart läst ut, sen kommer ett par ganska tunna böcker och trots att den sista är tjock så lär den vara rätt så lättläst, om ingenting oförutsett inträffar så borde jag ju fixa det här...eller hur?

Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar