söndag 19 mars 2017

Veckoplanering vecka 12

Vilken härlig söndag! Solsken och visserligen lite småkyligt i luften men det börjar kännas som om våren äntligen är här! Nu hoppas jag att det där uttalandet inte bestraffas med ett häftigt snöfall i veckan för nu är det dags att det också blir varmare.
Planeringen för förra veckan blev det lite ändringar på i och med att det dök upp ett antal nya recensionsexemplar och jag ska försöka läsa så många som möjligt av dem under kommande vecka. Recensionerna är jag nu helt ikapp med så det gäller bara att fortsätta på samma sätt nu så jag inte hamnar på efterkälken igen.
Som det ser ut nu så har vi ingenting speciellt som absolut måste göras så förhoppningsvis kommer jag att ha rejält med lästid.


Under vecka 12 planerar jag att läsa





Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Liljedahl













Äventyrliga hjärtan av Jakob Sverker












Konklaven av Robert Harris









Vad har du tänkt dig att läsa i veckan som kommer?







3 kommentarer: