lördag 11 mars 2017

Hoppsan!

Idag har vi varit på bio och på väg från biografen till bilen kommer man förbi en bokhandel...mysko hur det vart man än ska verkar finnas något ställe som säljer böcker. Och det går ju inte att bara gå förbi en bokhandel, man måste ju bara gå in och titta. Den här gången hade jag tur! Jag har pratat och pratat om hur jag borde läsa fler böcker av Selma Lagerlöf, men inte gjort något åt saken. Nu hittade jag Gösta Berlings saga för 39,50 och då finns det ju inga ursäkter - man måste köpa den. Så nu behöver jag bara se till att läsa den också..


4 kommentarer:

  1. Grattis, eller vad man ska säga. Gösta Berlings Saga är nästan ett måste att läsa. Och den är bra också!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint fynd! Det är klassikernas klassiker!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint fynd! Det är klassikernas klassiker!

    SvaraRadera