fredag 24 mars 2017

Helgläsning

Veckans läsning har gått riktigt bra! Jag har visserligen ännu inte läst alla de böcker jag planerade i söndags eftersom det blev lite ändringar i veckan pga inkomna rec.ex, men jag har ändå läst samma antal böcker. Den här helgen stannar vi också hemma så jag lär lägga mycket tid på läsandet. Det är lika bra att göra det nu när lässuget finns där.
Så har jag också tänkt ta tag i målandet den här helgen. Det har varit lite trögt med det under den senaste tiden och jag har nu börjat sakna det. Jag har valt ut en bild jag ska börja på och ska försöka dela min tid mellan läsandet och målandet





Det jag tänkt läsa i helgen är







Konklaven av Robert Harris (blir jag nog klar med ikväll)











Någonstans brister himlen av Erika Olofsson Liljedahl














Skam av Robert Warholm










Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?








2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka läsa klart böcker jag börjat på

    SvaraRadera
  2. Det fina vädret kommer att sätta käppar i hjulen för mig, det inser jag. Jag borde fokusera på att läsa två rec.ex., men man vet å andra sidan inte när det blir så här fint väder igen. En sax i hjärtat och Det du inte vet är min helgläsning.

    SvaraRadera