torsdag 2 mars 2017

Månadens bästa bok - Februari 2017


Det är dags att välja Månadens bästa bok i Mias utmaning och redovisa den på hennes blogg. Varje månads bästa bok redovisas också i en lista här på bloggen under fliken Utmaningar 2017

Ibland kan det vara svårt att bestämma den bästa boken, speciellt om det finns flera som ligger ungefär lika. Som tur är så hade jag absolut inga problem med att välja den här månaden.

Februari månads bästa bok är




Borgen av Ellinor Häggström (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)
Den här boken blev jag verkligen positivt överraskad av. Borgen är inte precis en "vanlig " thriller.
















7 kommentarer:

  1. Låter onekligen bra, jag såg en film med lite samma tema.

    SvaraRadera
  2. Får nog ta och skaffa mig denna.

    SvaraRadera
  3. Har läst den och kan säga att det var verkligen en kuslig, ruskig berättelse som jag hade väldigt svårt att släppa. Rekommenderar den gärna ��

    SvaraRadera
  4. Det låter som den både är intressant men samtidigt lite för obehaglig för mig. Men det är ett intressant tema definitivt.

    SvaraRadera
  5. Har verkligen blivit intresserad av att läsa Borgen, handlingen låter så spännande och otäck!

    SvaraRadera
  6. Helt okänd bok för mig :)

    SvaraRadera
  7. Åh, den blev månadens bästa bok oxå! Den här måste jag ju bara läsa. :)

    SvaraRadera