fredag 12 april 2019

Helgläsning vecka 15

Den här helgen har vi en hel del som ska fixas här hemma. Jag ska ordna upp i min garderob och plocka ut sånt som jag inte längre använder eller kan använda och packa ner i loppislådor. Det är också dags att gå igenom skåpen och plocka ner sånt som ska säljas eller skänkas bort i sommar. Och så har jag tänkt att försöka ordna upp i bokhyllorna så att jag får in mer böcker. Trots att vi nog kommer att ha ganska mycket att göra så kommer jag såklart läsa lite också. Och jag måste nog försöka hinna skriva recensioner och inlägg färdigt så jag kan ta det lite lugnare under kommande vecka.



Det jag tänkt läsa den här helgen är






Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson










Pojken som försvann av Cecilia Sahlström













Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos










Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar