fredag 26 april 2019

Helgläsning vecka 17

Det har varit en en lite ledsen vecka i och med att vår illerpojke Pettsson till slut blev så sjuk att han fick somna in på torsdagen så den här helgen har vi tänkt att ta det lilla lugna, låta djuren vara ute så mycket som möjligt och själva bara göra sånt vi har lust med. Fördelen med att maken numera är hemma hela tiden är ju att helgerna inte går helt åt till att göra allt det som måste göras men som  man inte hunnit med under veckan. Så den här helgen struntar vi i allt som vi borde och måste och gör bara sånt som vi har lust med och som vi mår bra av att göra. Det ska ju också vara fint väder hela helgen så då kanske jag kan vara ute lite utan att frysa häcken av mig, speciellt som solen ännu inte är så stark att jag behöver skydda mig extra mycket. Och självklart blir det också läsning (kanske sitta ute och läsa!)

Det jag tänkt läsa i helgen är





Arvet av Yrsa Sigurdardóttir
Läser jag just nu











Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos












Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee









Vad ska du läsa den här helgen?



1 kommentar: