måndag 29 april 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 17

Vecka 17 gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Det hade inte så mycket att göra med att jag inte skulle haft tid utan jag hade tankarna lite på annat håll hela veckan i och med att illerpojken Pettsson blev sjukare och till slut fick somna in på torsdagen. Det var nog mycket därför jag hamnade ännu mer efter när det gäller både läsningen och recensionsskrivandet. Jag är ändå nöjd med att jag hann så pass mycket som jag gjorde för allt under veckan kändes som att vada i gröt. Jag brukar ju lägga till det här med "oförutsedda händelser" och den här gången var det precis det det var som påverkade allt jag gjorde.

Det jag hann med under vecka 17 var

Jag läste klart 3 böcker

Förrädaren av Gabriella Ullberg Westin
50 myter om hållbarhet av Jessica Cederberg Wodmar
Arvet av Yrsa Sigurdardóttir

Jag publicerade 3 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Svarta näckrosor - Michel Bussi
Ulrikas bok - Maria Gustavsdotter
Mantor - Karolina Bjällerstedt Mickos

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Och bergen skall rämna av Erika Olofsson Liljedahl

Jag köpte 0 böcker

Som sagt, jag är nog nöjd med att jag ändå fick det här gjort och bäst av allt, att jag inte köpte några böcker... Läslusten är det inget fel på i alla fall så jag får bara ta mig i kragen och försöka komma ikapp så gott det går under vecka 18.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar