tisdag 9 april 2019

Månadens bästa bok Mars 2019

Det här borde jag ha gjort redan förra veckan men den här gången glömde jag bort helt och hållet att jag skulle välja månadens bästa bok. Bättre sent än aldrig och som tur är var det faktiskt inte speciellt svårt med valet för den här månaden, jag har ju läst en bok av en av mina favoritförfattare . Månadens bästa bok i mars 2019 är




Fraktur av Karin Slaughter (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)
Karin Slaughter är en av mina absoluta favoritförfattare. Jag har alltid skyhöga förväntningar på hennes böcker och hittills har jag inte blivit besviken. Det blev jag inte på den här heller utan snarare tvärtom, jag blev glatt överraskad av att hitta en mycket annorlunda kriminalkommissarie som jag gärna vill läsa mer om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar