måndag 22 april 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 16

Vecka 16, Påskveckan, var en vecka då jag hade massor  att göra och hann inte riktigt med allt det jag tänkt mig. Läsningen och bloggandet fick stå åt sidan till förmån för annat och det märks nu, jag har återigen hamnat lite efter med både läsningen och recensionerna. Nu var det ju påskvecka och allt vad det innebär och då fick det bli så. Jag har haft en skön helg och nu är det dags att återgå till det "normala", det är alltså dags att ta tag i eftersläpningen. Jag är ju i alla fall betydligt piggare nu än jag var före påsken.


Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 16 var

Jag läste ut böcker

Pojken som försvann av Cecilia Sahlström
Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson


Jag publicerade 1 recension

En underbar död - Emma Ångström


Det fanns 2 bokpaket med rec.ex i brevlådan

Aisha av Jesper Stein
En ensam färd av Göran Redin

Jag köpte 4 böcker

Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan
Olyckan av C.L. Taylor
I djupt vatten av Paula Hawkins
Felsteg av Maria Adolfsson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar