tisdag 23 april 2019

Veckans topplista vecka 17: Rosa bokomslag


Äntligen är påsken över och livet återgår till det normala. Eftersom det är tisdag så börjar jag med Veckans topplista som anordnas av Johannas deckarhörna. Temat idag är

ROSA BOKOMSLAG

--------------------

Jag trodde faktiskt att det skullle vara svårare än det var att hitta  rosa bokomslag bland mina lästa böcker. Titeln är länkad till recensionen och böckerna är inte listade i någon inbördes ordning




1. Pachinko av Min Jin Lee












2. Vår älskade av Kamila Shamsie













3. Sommar i det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan











4. Julia och Jack av Anna Lönnqvist













5. Grejen med kärlek av Julie James





7 kommentarer:

  1. Rosa är snyggt, även på omslag, mina fem:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/04/rosa-omslag-topplista.html

    SvaraRadera
  2. Pachinko är snygg. Den vill jag läsa! Annars har jag nog bara läst Jenny Colgans, tyckte mycket om den. :)

    SvaraRadera
  3. Julia och Jack ser ut som en bok som jag skulle vilja läsa.

    SvaraRadera
  4. Jättefina rosa omslag. Jenny Colgans bok står i min bokhylla och jag tror även att jag köpt på mig Julia och Jack.

    SvaraRadera
  5. Pachinko har jag läst och Shamsie står på min läslista

    SvaraRadera