söndag 7 april 2019

Läsplanering vecka 15

Vi har ännu inte hunnit planera in några aktiviteter för veckan, men nånting lär vi ju kasta oss på. Söndagar brukar vara dagen då vi planerar för kommande vecka och än så länge har vi hunnit med att göra matlistan för vecka 15 och aktiviteterna får vi försöka planera in senare idag, när vi hunnit kolla lite på nätet och känna efter vad som skulle kännas kul att göra. Men oavsett vad vi kommer att göra under veckan så blir det såklart tid för läsning också. Jag får avsätta tid för recensionsskrivande också eftersom jag just nu ligger lite efter med det.


Det jag tänkt läsa under vecka 15 är



Djävulen i den vita staden av Erik Larson













Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos












Pojken som försvann av Cecilia Sahlström











Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar