söndag 14 april 2019

Läsplanering vecka 16

Den här veckoplaneringen ser till stor del likadan ut som förra veckoplaneringen och helgplaneringen. Jag fick hastigt och lustigt stuva om lite i läsplaneringen och tyvärr fick då dessa böcker ta ett kliv tillbaka och vänta på sin tur. Nu är det i alla fall dags och med lite tur så blir det inga ändringar nu. Vecka 16 är ju påskveckan och det betyder att jag har en hel del annat att göra och hinner nog inte riktigt lägga ner så mycket tid åt läsningen som jag skulle vilja göra. Men självklart blir det stunder då jag kan helt ägna mig åt böckerna. Långfredagen är faktiskt en dag som jag nog kommer att sitta och läsa hela dagen för då kommer inte maken vara hemma. De andra dagarna får jag se till att stjäla åt mig en stund här och läsa i alla fall några sidor åt gången.

Det jag tänkt läsa under vecka 16 är



Pojken som försvann av Cecilia Sahlström












Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson











Förrädaren av Gabriella Ullberg Westin










Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar