söndag 21 april 2019

Läsplanering vecka 17

Kommande vecka blir ju en "vanlig" vecka och det är skönt för då har jag inte lika mycket annat att göra utan kan koncentrera mig lite mer på läsningen. Jag ligger lite efter i läsningen så jag behöver all lästid jag kan klämma fram. Det enda jag bör göra förutom läsning och bloggande är att fortsätta med att ordna upp bokhyllorna och rensa i garderoben, men inget av det är brådskande utan det kan jag ta i mån av tid. Jag hoppas alltså hinna läsa en hel del under vecka 17. Och jag hoppas också komma ikapp med recensionerna som jag också ligger efter med just nu.



Det jag tänkt läsa under vecka 17 är





Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos













Arvet av Yrsa Sigurdardóttir










50 myter om hållbarhet av Jessica Cederberg Wodmar











Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee










Vad ska du läsa under kommande vecka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar