lördag 20 april 2019

Påskutmaning dag 2: 2019-04-19


Dags att redovisa för läsningen under dag 2 i Mias Påskutmaning




Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson
Jag läste ut den här boken och det blev 179 sidor












Förrädaren av Gabriella Ullberg Westin
Började på den här och hann läsa 23 sidor









Samnang tiggarpojken av Staffan Nordstrand
Jag gick och la mig ganska sent (eller tidigt beroende på hur man ser det, ca 03.00) så jag orkade inte läsa mer än 3 sidor innan ögonen gick igen.









LÄSNING TOTALT 2019-04-19 = 205 sidor

Läsningen dag för dag finns under fliken Utmaningar

Nu börjar läsningen alltså flyta på men å andra sidan så var fredagen också planerad att vara en läsdag eftersom maken var på kusinmiddag. Ska bli intressant att se hur det blir med läsningen på lördagen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar