söndag 28 april 2019

Läsplanering vecka 18

Jag har kikat på väderprognosen för kommande vecka och det ser ut att bli lite svalare vissa dagar. Det blir i alla fall så pass mycket svalare att jag nog kommer att hålla mig inomhus för att slippa frysa (jag är ju väldigt frusen av mig). Och om jag måste hålla mig inomhus så lär jag få gott om lästid de dagarna hoppas jag. Vi har inte heller nånting speciellt inplanerat (än så länge i alla fall), utan maken får hålla på och påta utomhus och göra i ordning för sommaren så kan jag sitta inne och läsa.Just nu behöver jag verkligen ägna mig åt läsningen eftersom jag hamnat lite efter och ska försöka komma ikapp igen och samma gäller faktiskt också recensionerna.


Det jag tänkt läsa under vecka 18 är



Larona av Karolina Bjällerstedt Mickos
Läser jag just nu och det är nog lite på håret om jag hinner läsa klart idag eller inte











Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee












En ensam färd av Göran Redin












Aisha av Jesper Stein









Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar