fredag 3 augusti 2018

Helgläsning vecka 31

Idag har det äntligen varit lite svalare! Under helgen ska det visst bli ännu svalare eller egentligen mer normal sommartemperatur, dvs 22-24 grader. Men mer glädjande är att prognosen utlovar regn och åska och regnet behövs verkligen. Jag tror helgens väder (om prognoserna håller) kommer att passa mig bättre än den senaste tidens värmebölja så jag hoppas hinna och orka med att få undan en del som jag ligger efter med just nu. Jag kommer såklart att läsa men det är lika bra att inte planera för alltför mycket läsning, jag har ju, som sagt, en del annat också som ska göras.
Hinner jag sen ändå läsa mer än vad jag planerat för så är det ju bra, hinner jag inte så är det OK ändå.




Det jag tänkt läsa är





Dött vatten av Ann Cleeves
Läser jag just nu












Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar