måndag 20 augusti 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 33

Efter de senaste veckorna har jag hela tiden upprepat "sämre kan det inte gå!", men det verkar som att det faktiskt kan gå sämre. Vecka 33 var rena rama katastrofen. Jag vet egentligen inte vad det var som hände, men det verkar som att jag inte fick nånting gjort trots att jag tycker att jag läste hela tiden och satt mycket framför datorn. I och för sig så var det makens sista semestervecka så vi umgicks lite mer än vanligt och så planerade vi lite för framtiden. Kanske att jag på något underligt sätt hade semester under vecka 33 utan att egentligen ha planerat för det. Idag började maken jobba igen efter semestern så nu är vi tillbaka till våra vanliga rutiner och jag har massor med egentid igen, förhoppningsvis kommer jag igång riktigt ordentligt igen.

Det som jag lyckades med under vecka 33 var

Jag läste klart 1 bok

Salt av Emeli Bergman (redan recenserad, länk nedan)


Jag skrev 3 recensioner

Arthur - Mikael Lindnord, Val Hudson
Symbolens skugga - J.F. Hansson 
Salt - Emeli Bergman 


Det fanns 1 bokpaket i brevlådan

Luna Olympia av Ulrika Fjellborg


Jag köpte 0 böcker

Som sagt, en riktig katastrofvecka! Men det finns nånting positivt i alla fall - trots att jag inte skrev så många recensioner så är jag nu nästan ikapp i alla fall...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar