lördag 18 augusti 2018

Ommöblering och fler bokhyllor

Den här helgen har vi mörblerat om ganska rejält i vardagsrummet. I onsdags monterades vår ny värmeluftpump i  vardagsrummet och vi kom underfund med att våra höga bokhyllor då var i vägen, slltså måste vi möblera om så at luftvärmepumpen ska fungera bra.
Nu har då maken delat upp vår stora och bokhylla i sektioner varav två sattes upp mot en annan vägg och en blev kvar på sin vanliga plats. Glädjande nog blev det då plats för ett par nya lägre bokhyllor så nu har vi ännu mer plats för böcker!





Nu är jag alltså riktigt glad och nöjd. Och det totala antalet bokhyllor i huset har stigit till 14!

2 kommentarer:

  1. härligt, kanske hittade du några skatter som du glömt bort... jag kan inte riktigt räkna antalet hyllor, för vi har en del billys halhylloroch sånt, mycket praktiskt, som platsbyggt.

    SvaraRadera
  2. Så skönt med mer utrymme! Jag har strikt ranson i mina hyllor, bara det som skall läsas om får plats där. Allt annat skänker jag vidare.

    SvaraRadera