söndag 19 augusti 2018

Läsplanering vecka 34

Maken börjar jobba igen på måndag så vi återgår då till våra vanliga rutiner. Det betyder att jag får en hel del egentid och kan sitta och läsa hela dagarna om jag vill. Och jag lär ju hinna med att blogga lite mer också. Enligt väderprognosen blir det också ganska lagom väder och det känns bra. Det är alltid svårt att planera läsningen i augusti, men det får bli som det blir, det spelar ju egentligen ingen roll om jag hinner med böckerna i planeringen eller läser just de här böckerna, det viktiga är ju att läslusten inte försvinner.




Det jag tänkt läsa är





Örnflöjten av Elvira Birgitta Holm
Läser jag just nu











Luna Olympia av Ulrika Fjellborg













En bön för de stulna av Jennifer Clement






Ska bli intressant att se hur det går i veckan.

Vad ska du läsa den här veckan?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar