måndag 6 augusti 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 31



Förra veckan gick lite bättre än veckan innan dess. Även om det fortfarande var varmt i början på veckan så hade jag ändå lite mer ork att både läsa och skriva. Läsningen gick rätt så bra men recensionerna kom jag inte i kapp med ännu, förhoppningsvis lyckas jag med det den här eller nästa vecka istället för det är ju lite svalare nu. Jag är ändå stolt över att jag orkade läsa och skriva något överhuvudtaget med tanke på hur orkeslös jag var.

Det som hände förra veckan var

Jag läste ut 4 böcker

H som i hök av Helen Macdonald
Arthur av Mikael Lindnord & Val Hudson
Dött vatten av Ann Cleeves
Öppnas i händelse av min död av Liane Moriarty


Jag skrev 3 recensioner

Dödstvätterskan - Sara Omar (295 sid, inbunden)
Lasaros tårar - Henrik Tord (456 sid, pocket)
På flykt till kärleken - Peter Winai (247 sid, kartonnage)


I brevlådan fanns 0 böcker

Jag köpte 0 böcker

Trots att det inte blev någon toppvecka precis så är jag rätt så nöjd ändå med tanke på hur varmt det var och hur hårt värmen tog på mig. Nu kan det ju bara bli bättre så länge vädret håller sig lagom varmt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar