måndag 13 augusti 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 32

Vecka 32 var ingen höjdarvecka direkt men den var bättre än de föregående. Läsningen gick inte så jättebra men jag fick i alla fall undan en del av de recensioner som jag legat efter med och det är jag faktiskt väldigt nöjd med. Kan jag hålla det här tempot så är jag nog snart ikapp och det vore inte så dumt. Att det inte gick så bra med läsningen har nog kanske att göra med att det fortfarande var ganska varmt och jag kunde då inte riktigt koncentrera mig och så förlorade jag en hel dag med läsning på grund av mitt läkarbesök som inte slutade riktigt som det var tänkt.



Det som hände under vecka 32 är

Jag läste 2 böcker (som jag hoppas hinna recensera under den är veckan)

Pretty baby av Mary Kubica
Symbolens skugga av J.F. Hansson

Jag skrev 5 recensioner

Ekon av längtan - Tamara McKinley 
Glasverandan - Ann Cleeves 
Allt eller inget - Simona Ahrnstedt 
Yxmannen - Ray Celestin 
H som i hök - Helen Macdonald 

Det fans 2 rec.ex i brevlådan

Symbolens skugga av J.F. Hansson
Örnflöjten av Elvira Birgitta Holm

Jag köpte 1 bok

Stanna hos mig av Ayòbámi Adébayò

Jag är väl inte helt nöjd med att jag inte kunde hålla nollan när det gäller bokinköp, men ibland måste man bara köpa en bok... och när nu Akademibokhandeln hade medlemspris på den här boken så var det omöjligt att låta bli.








1 kommentar:

  1. jag har precis hittat din blogg! wow vilken ambitiös bokläsare du är! det ska bli superkul att följa!

    SvaraRadera