måndag 27 augusti 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 34



Äntligen börjar jag få upp ångan lite! Efter ett antal veckor då det gått riktigt dåligt med både läsning och recensionsskrivande började allt flyta på lite bättre under vecka 34. Jag kan tänka mig att en av orsakerna till att det började flyta på igen var att maken började jobba igen efter semestern och det blev lite mer egentid för mig på dagarna. Så nu börjar förhoppningsvis allt fungera som normalt igen.

Det som hände under vecka 34 var

Jag läste 3 böcker

Örnflöjten av Elvira Birgitta Holm (redan recenserad)
Judaskyssen av Kristina Tilvemo & Michael Wainwright (recension den här veckan)
En bön för de stulna av Jennifer Clement (recension den här veckan)

Jag skrev 3 recensioner

Dött vatten - Ann Cleeves 
Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty 
Örnflöjten - Elvira Birgitta Holm 

Det dök upp 5 rec.ex i brevlådan

Flykten till vulkanön av Michael Wiander
Judaskyssen av Kristina Tilvemo & Michael Wainwright
Profetens vinter av Håkan Östlundh
Familjeträdet av Susan Wiggs
Roselyn Road av Agneta Liljeqvist

Jag har köpt 0 böcker

Nu börjar det ta sig och det bästa av allt är nog att jag äntligen är i princip ikapp med både läsning och recensionerna. Nu behöver jag inte känna mig stressad när det gäller recensionerna. Vad har jag lärt mig av det här - jo, semestertider funkar helt enkelt inte för mig..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar