fredag 17 augusti 2018

Helgläsning vecka 33



Från början hade jag tänkt att jag skulle hinna med mycket läsning och bloggande den här helgen men nu har förutsättningarna ändrats och jag tvivlar verkligen på att jag ska hinna med så mycket som jag hade tänkt. För det första hade jag helt glömt (eller förträngt) att det här är makens sista semesterhelg, han börjar jobba igen på måndag.För det andra så kom brorsan på besök och eftersom han varit på en veckolång roadtrip till orten vi kommer ifrån så har vi väldigt mycket att prata om. Alltså får jag nog vara nöjd om jag hinner läsa och skriva överhuvudtaget.

Det jag tänkt läsa är




Örnflöjten avElvira Birgitta Holm












Luna Olympia av Ulrika Fjellborg








Mer än de här vågar jag inte planera för eftersom jag är så osäker på hur mycket(lite?) tid jag får över till läsning.

Vad ska du läsa i helgen?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar