torsdag 11 mars 2021

Helgfrågan vecka 10

 

Jag hade planerna klara för hela eftermiddagen och hur jag skulle få maximalt gjort efter att ha haft ett telefonmöte med hudläkaren, men, som vanligt, blev det inte så. Efter lunchen och telefonmötet däckade jag totalt i soffan och sov stenhårt i 2 timmar varefter det var dags för middag. Efter middagen skulle vi bara se på ett av favoritprogrammena och så skulle jag sätta igång. Istället somnade jag igen och sov i ett par timmar till. Det verkar som att jag ändå hade spänt mig lite inför telefonmötet med hudläkaren, trots att jag visste att det skulle bli ett positivt resultat. Nu är det i alla fall dags att svara på Mias Helgfråga som lyder

Finns det någon bok du ser extra mycket framemot?

Bonusfråga: Brukar ni se på Melodifestivalen? 
Något vinnartips?
--------------------  




Bredvid min plats vid köksbordet har jag en bokvagn full med böcker som jag verkligen är sugen på att sätta igång att läsa och det går inte att plocka fram en enda där som jag skulle vara extra sugen på. 







Men i vardagsrummet har jag ett bord fullbelamrat med olästa böcker och i de högarna finns en bok som jag verkligen längtar efter att sätta igång att läsa


Solsystern: Electras bok av Lucinda Riley

Det är lite si och så när det gäller tittandet på Melodifestivalen. När vi någon gång har kommit på i lagom tid att den går på TV, så har vi kikat på den ett tag i alla fall, men det är sällan som vi aktivt bestämt oss för att titta på det. Så än så länge har jag nog, vad jag vet,  inte ens hört alla som är med. Så inga vinnartips från mig...  










8 kommentarer:

  1. Jag har förstått att Lucinda Rileys serie om de sju systrarna är mäkta populär.

    SvaraRadera
  2. Jag har måste läst min totalbeskrivning på min snöskoter nu i några veckor, men jag har en bok faktiskt på G: Honkens självbiografi. Melodifestivalen: Nej det är inget för mig, så totalkassa låtar till 90% Men jag streemade faktiskt Charlotte Pirellis framträdande... hon tror jag på eller hoppas på.

    SvaraRadera
  3. Så finurligt med en bokvagn!

    SvaraRadera
  4. väldigt trevligt att ha många olästa böcker omkring sig. det kan hända att någon blir läst när en minst anar det!

    SvaraRadera
  5. Den där serien är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  6. Åh, Solsystern var så bra. Längtar så mycket efter sista boken i serien.

    SvaraRadera
  7. Härligt att ha så mycket som lockar till läsning! :)

    SvaraRadera