måndag 29 mars 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 12

 Vecka 12 gick ännu inte så bra som jag hade hoppats men det hade sina randiga orsaker som mest berodde på att juristen på begravningsbyrån Fenix visade sig var totalt inkompetent och att vi var tvungna att ordna med mycket själva, vilket också kommer att spilla över lite på vecka 13. Jag hade ju räknat med att hinna läsa ganska mycket och få undan en hel del recensioner, men, som sagt, arvsskiftet och läkarbesök kom i vägen och orsakade fördröjning den här veckan också. Men snart så borde jag äntligen få tid att sätta på allt det som fått stå tillbaka under så lång tid.


Det jag hann med var

Jag läste ut 1 bok

Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund

-----------

Jag publicerade 2 recensioner

Den tredje systern av Sara Blædel 
Midnattsbiblioteket av Matt Haig 

------------------
Det fanns 1 rec.ex i brevlådan
Mannen som försvann av Tony Fischier
--------------
Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar