måndag 1 mars 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 8

Jaha, det dröjde alltså ända till kvällen innan jag kom mig för att sammanfatta förra veckan. Vecka 8 kan sammanfattas med ett enda ord = KATASTROF! Ingenting gick som planerat och jag kunde inte koncentrera mig på varken läsning eller recensioner och resultatet blev därefter. Självklart var det arvsskiftet som spökade och tyvärr så är allt ännu inte fixa utan en del återstår så eländet bara fortsätter. Sen märkte jag nånting som jag inte tänkt på tidigare - de veckor jag lyckas läsa lite mer blir det ingenting recenserat, men lyckas jag få ihop lite recensioner så blir det inte lika mycket läst. Just nu verkar jag inte klara av att göra båda samtidigt


Det jag hann med under vecka 8 var

Jag läste ut 2 böcker

Spökfången av Jens Henrik Jensen

Tatra av Lisa Hågensen

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 6 böcker

Den tyska flickan av Armando Lucas Correa

Moratorium av Monica Rehn

Berätta aldrig det här av Frida Boisen

Där kräftorna sjunger av Delia Owens

Gangsters av Klas Östergren

Renegater av Klas Östergren



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar