fredag 19 mars 2021

Helgläsning vecka 11

Det känns som att den här helgen nog kan bli ganska lyckad. Jag har tid och ork att läsa och recensera så att jag äntligen kan närma mig ögonblicket då jag är ikapp. Nästa vecka har vi också ett möte med en rådgivare på banken för att både ordna med gammalt och också fixa till lite nya saker så i helgen ska vi skriva en lista på det som ska tas upp och ta fram alla underlag vi behöver. Som det känns nu så kommer jag alldeles säkert också ha ork att läsa en hel del och förhoppningsvis skriva lite recensioner. Jag märker redan nu att högen med lästa men orecenserade böcker börjar minska och det får den mer än gärna göra i ännu snabbare takt

Det jag tänkt läsa den här helgen är

Se dig aldrig om av Michel Bussi
Läser jag just nu






Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund







Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter






Vad ska du läsa i helgen?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar