tisdag 23 mars 2021

Månadssammanfattning Februari 2021

                 


Månadssammanfattning - Februari 2021

Antal lästa böcker: 3
Antal lästa noveller: 0
Antal häften: 0
Totalt antal sidor: 1130
Inbundet: 2
Kartonnage: 0
Danskt band: 1
Häftad: 0
Storpocket: 0
Pocket: 0
E-bok/Pdf: 0
Lästa rec.ex: 3
Lästa hyllvärmare: 0
Köpt: 8
Fått: 1
Kaosutmaningen 2021 (totalt antal avklarade punkter): 2
Jorden runt på 100 böcker (total antal avklarade länder): 10
Månadens bästa bok:  Spökfången av Jens Henrik Jensen

Böcker jag läst i februari (böckerna är inte recenserade ännu, men länk till recensionen dyker upp vartefter under Läst 2021)

Vinterbröllop - Sarah Morgan 

Spökfången - Jens Henrik Jensen 

Tatra - Lisa Hågensen 


Jag har tjatat mig blå om att "sämre kan de inte gå", men jo, det kunde visst det. Jag har nog aldrig läst så lite som den här månaden. Det var så mycket annat som jag var tvungen att ta itu med. arvsskiftet efter mamma, övervaka juristen på begravningsbyrån (som halva tiden inte verkade veta vad hen egentligen höll på med) plus att mina egna uppföljningsprovtagningar satte igång igen, att jag helt enkelt inte hade ork eller tid att sen lägga ner på läsningen eller på recensionerna. Förhoppningsvis blir det bättre nu, för nu bör det värsta vara över och jag kan återgå till en någorlunda normal vardag, jag saknar mina "vanliga" dagar då jag kunde ibland ägna mig helt åt läsning och recensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar