måndag 22 mars 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 11

 Vecka 11 var förhoppningsvis den sista av katastrofveckorna. Jag fick äntligen iväg de sista papprena till bankerna, var till provtagningen och hann också med att planera lite inför den sista delen av månaden då vi ska till banken igen för att ordna upp våra egna konton och skulder. Idag blev det sen ett läkarbesök och därefter veckohandla så jag har inte hunnit med att ens göra den här sammanfattningen.



Det jag hann med vecka 11 var inte mycket

Jag läste ut 1 bok

Se dig aldrig om av Michel Bussi

-----------

Jag publicerade 0 recensioner

-----------------

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

En förlorad kärlek av Alyson Richman

När allt brister av Helena Kubicek Boye

-------------------

Jag köpte 2 böcker

Ringaren i Notre Dame av Victor Hugo

Rökridå av Krysten Ritter

--------------

Men nu ska det väl ändå vända - det värsta borde nog vara över!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar