måndag 15 mars 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 10

 Vecka 10 blev faktiskt bättre än väntat. Det känns som att jag fick en välbehövlig energikick när jag äntligen kunde hämta ut min nya elrullstol (med extra allt) i mitten av veckan, eller så hade det att göra med att jag faktiskt sov riktigt gott på nätterna under hela veckan. Men vad som än var orsaken så fick jag mer gjort under vecka 10 än vad jag fått på länge. Jag hoppas nu att allt äntligen löser sig så jag kan börja ägna mig helhjärtat åt det som jag tycker är roligast.



Det jag hann med var

Jag läste ut 2 böcker

Örådet av Jakob Sverker

Utloggad av Lilly Emme

--------

Jag publicerade 2 recensioner

Blandat blod av Katarina Mazetti

Tio grisar nere av Denise Rudberg

---------

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Giftmakerskan av Sarah Penner

Faust av Gustaf Skördeman

Ö i dimman av Jon Kahn

När bergen sjunger av Nguyen Phan Que Mai

Gentlemen av Klas Östergren

----------

Jag köpte 7 böcker

Bröd, bröd, bröd av Martin Johansson

Eldhärjad/Ekon av längtan av Tamara McKinley

Dödligt hot av Jan Mårtenson

Spegelmannen av Lars Kepler

Mocka av Tatiana de Rosnay

Damkören i Chilbury av Jennifer Ryan

Det lilla hotellet på rue D'amour av Dag Öhrlund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar