fredag 12 mars 2021

Helgläsning vecka 10

 Som det ser ut nu så blir det en lugn helg och jag hoppas att det håller sig nu så att jag kan få undan en hel del. Jag har faktiskt kommit igång ganska bra under veckan så nu behövs bara ett par dagar till av hårt arbete för att äntligen få se lite ljus i änden av tunneln. Den här helgen känner jag mig inte heller speciellt utarbetad så det vore verkligen läge att ta ett krafttag för att komma ikapp. Tyvärr dyker pessimisten i mig upp, knackar på axeln och frågar "Tror du verkligen att det blir så lätt?" och nej, blir det som det brukar så dyker det upp ett nytt katastroflarm redan i morgon och jag får släppa allt jag har i händerna och börja släcka bränder igen. Men det är trevligt att dagdrömma emellanåt och man kan ju alltid hoppas att läget någon gång ska ljusna.

Det jag tänkt läsa den här helgen är

Se dig aldrig om av Michel Bussi






Utloggad av Lilly Emme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar