söndag 14 mars 2021

Läsplanering vecka 11

 Vecka 11 kan nog bli en vecka då jag kan ägna mig lite mer åt läsning. Det jag har på schemat än så länge är provtagning på måndagen och så telefonmöte med läkare på tisdag. En av dagarna måste jag avsätta till att plocka ihop det sista för arvsskiftet och skicka iväg till banken. Det dr betyder att jag kanske inte ens blir så slutkörd att jag hela tiden somnar i soffan utan får förhoppningsvis lite gjort med sånt som fått vänta ett tag. Det vore så skönt att äntligen komma ikapp, både med recensionerna och med läsningen. Fast jag måste ju säga att högarna redan minskat lite den senaste tiden så kan jag den här veckan lägga lite extra tid åt böcker och läsning så börjar jag närma mig målet.


Det jag tänkt läsa under vecka 11 är

Se dig aldrig om av Michel Bussi






Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund






Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter






Ö i dimma: Om Utö, pesten och coronan  av Jon Kahn






Vad ska du läsa under vecka 11?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar