söndag 7 mars 2021

Läsplanering vecka 10

Vecka 10 blir både en jobbig men samtidigt också en kul vecka då det är mycket som händer både på gott och ont. Just nu går provtagningarna igång igen och därmed blir det också diverse inbokade telefonsamtal med och besök hos olika läkare. Jag slapp bankbesöket förra veckan men den blev bara framflyttad till den här veckan så troligtvis kommer jag att åka in till banken på tisdag. I början på veckan får vi nog också leverans av min nya elrullstol och sen måste vi ju träna på den så att vi klarar av alla finesser ordentligt. Allt det här resulterar ändå i att jag lär vara rätt så trött och kanske inte orkar med så mycket läsning och recensioner, men vem vet, det finns ju en möjlighet att det positiva överväger och att jag får en extra energikick av det och både hinner och orkar mer än vad jag trott.

Det jag tänkt läsa den här veckan är

Utloggad av Lilly Emme






Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter 





Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund






Se dig aldrig om av Michel Bussi











Vad har du planerat att läsa under vecka 10?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar