söndag 28 mars 2021

Läsplanering April 2021

Mars gick inte så bra som jag hade hoppats, men jag tror att april nog kommer att bli bättre för äntligen är alla papper på arvsskiftet fixade och alla mina provtagningar och läkarbesök avklarade. En del av böckerna som jag hade inplanerat för mars följer alltså med till april, men nu lär de bli lästa för en del av dem finns också med i Mias Påskläsutmaning  så de böckerna lär jag få lästa under april


De böcker jag ska fokusera på under april är



Amerikansk jord av Jeanine Cummins






En förlorad kärlek av Alyson Richman






Ghettokungen av Sammy Jeridi






Profetens sista död av Håkan Östlundh







Och självklart läser jag en hyllvärmare i sovrummet och i april blir det


Grindvakterskan av Elvira Berg








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar