söndag 21 mars 2021

Läsplanering vecka 12

 På pappret ser kommande vecka riktigt lovande ut. Det enda jag har på schemat än så länge är ett läkarbesök imorgon och på hemvägen ska maken in och handla på Maxi ICA (Inköpslistan gjorde vi färdigt ikväll). Än så länge finns ingenting annat uppskrivet för resten av veckan så om ingenting oförutsett inträffar så borde jag hinna med en hel del. Men jag vet ju att så fort jag andas ut så brukar det resultera i att det dyker upp någon akut situation så jag vågar inte riktigt slappna av ännu. Jag hoppas såklart att ingenting dyker upp så att jag hinner få undan en hel del läsning och recensioner.


Det jag tänkt läsa under vecka 12 är

Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter










Ö i dimma- Om Utö, pesten och Coronan av Jon Kahn











Amerikansk jord av Jeanine Cummins











En förlorad kärlek av Alyson Richman











Vad ska du läsa under vecka 12?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar