fredag 5 mars 2021

Helgläsning vecka 9

 Den gångna veckan blev lugnare än vad jag hade trott så jag är inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Alltså lär jag inte behöva vila så mycket som jag hade räknat med utan kan kanske få lite mer gjort än under de senaste helgerna bakåt. Jag kommer alltså att försöka lägga ordentligt med tid på läsning och recensioner och kanske också lite annat som fått vänta ett bra tag på att åtgärdas. Självklart blir det också tid för vila inför kommande vecka, men, som sagt, inte riktigt så mycket som jag hade trott. Förhoppningsvis kommer jag alltså att hinna uträtta en hel del den här helgen.


Det jag tänkte läsa är

Örådet av Jakob Sverker






Se dig aldrig om av Michel Bussi






Vad ska du läsa den här helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar