fredag 15 januari 2021

Helgläsning vecka 2

Det blir en mycket lugn helg igen. Vi har allt för helgen hemma så maken behöver inte iväg för att handla nånting under helgen. Just nu har vi ingenting speciellt heller som absolut måste göras den här helgen, så schemat är tomt på på hushållssysslor. Jag ska iväg på provtagning på måndag och då är det viktigt att jag håller mig lugn i helgen så att resultaten blir så bra som möjligt (har överproduktion av vissa stresshormoner). Så i helgen blir det nog mycket läsning och recensionsskrivande för mig och det behöver jag verkligen. Inte så att jag blir stressad av högarna runt mig, men ju mer jag "jobbar" undan desto bättre känns det.

Det jag tänkt läsa den här helgen är 


Vinterbröllop av Sarah Morgan






Mörkret före gryning av David Baldacci







Vad ska du läsa i helgen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar