måndag 11 januari 2021

Resultat Utmaningar 2020

 


Det är ju dags också att kolla lite på hur jag lyckades med utmaningarna under 2020. Inte precis ett höjdarår när det gäller utmaningar men det fanns ju faktiskt rätt så få ljusglimtar under 2020.  Alla utmaningarna och resultaten finns HÄR (länkar till alla recensionerna kommer så småningom) . 

MÅNADENS BÄSTA BOK

Vissa månader gick det helt enkelt inte att utnämna bara en bok som bäst eftersom jag läser s brett så några av månaderna blev det två böcker som fick dela på Månadens bästa bok-utmärkelsen

READ OLD BOOKS/HYLLVÄRMARE 2020
Det här med att läsa hyllvärmare är ett alltid pågående projekt så att jag kan minska antalet olästa böcker i hyllorna. Under 2020 gick det inte så bra med den läsningen, jag hann bara läsa 6 hyllvärmare vilket är betydligt färre än tidigare år. En av orsakerna var nog att jag större delen av året var så trött när jag la mig på kvällen att jag somnade i princip direkt när jag fick ner huvudet på kudden och då hann jag alltså inte läsa så mycket. Vilka hyllvärmare jag läste och när de var köpta finns under fliken  Utmaningar

KAOSUTMANINGEN
Man ska ju pricka in minst 20 av de 40 punkterna och det klarade jag med nöd och näppe, jag prickade in 22 av 40. Det fanns några punkter som jag redan i förväg visste att jag inte skulle klara men att det skulle bli lite fler än det här hade jag väl hoppats på. Vilka av punkterna jag klarade kan du se i redovisningen under fliken Utmaningar

JORDEN RUNT PÅ 100 BÖCKER 
Den här är det ju inget slutdatum på så det är en fortfarande pågående utmaning. Under 2020 prickade jag in 10 länder.

PÅSKLÄSUTMANINGEN 2020
Gick inte speciellt bra men det var nog mycket för att den var precis vid ett rätt så svår tidpunkt under året.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar