måndag 4 januari 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 53 2020

Jag kommer igång väldigt sent idag med sammanfattningen/utvärderingen för förra veckan, men bättre sent än aldrig. Året 2020 sista vecka gick bättre än förväntat. Inte så att det gick superbra, men den var helt OK och jag är mer nöjd än vad jag varit med de tidigare veckorna under december. Läsningen flöt på ganska bra och jag började få grepp om recensionerna också. Det blev inte så jättemånga recensioner men de jag publicerade gick rätt att få ihop. Nu gäller det bara att hålla tempot och kanske öka lite i börja av det nya året också. Men oavsett så är jag ändå väldigt nöjd med året 2020 sista vecka.

Det jag hann med under vecka 53 var

 Jag läste ut 3 böcker

Edenbrooke av Julianne Donaldson

Unorthodox av Deborah Feldman

Hatten av Mats Samuelsson

Jag publicerade 3 recensioner

Vinterströmmen av Kamilla Oresvärd

Den lilla bokbussen i Provence av Nina George

Aldrig glömma av Britt Peruzzi

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar