tisdag 12 januari 2021

Utmaningar 2021


Jag är, som vanligt nu för tiden, sen med det mesta, men jag kom precis på att jag ännu inte planerat för vilka läsutmaningar jag ska vara med på i år. I första hand blir det såklart de vanliga återkommande veckoutmaningarna, dvs Tisdagstrion, Omslagsonsdag, Hett i hyllan, Helgfrågan, Fem en fredag osv, men sen så finns ju också sånt som sträcker sig över  en lite längre period och dem tänker jag lägga upp under Utmaningsfliken

MÅNADENS BÄSTA BOK

Den här måste jag ju bara fortsätta med för den ger också bra vägledning för årets bästa bok

HYLLVÄRMARE 2021

Hyllvärmare måste jag ju läsa för att få ner antalet olästa böcker i bokhyllorna.

JORDEN RUNT PÅ 100 BÖCKER

Här finns ju ingen tidsgräns så den fortsätter som vanligt så att jag ka fylla på vartefter jag läser böcker från olika länder

KAOSUTMANINGEN

Den här har jag gjort ett separat inlägg om HÄR där de olika punkterna redovisas för jag måste ju definitivt vara med även i år och så hoppas jag att kunna göra lite bättre ifrån mig i år

Sen får vi ju se om det dyker upp några andra som tar någon dag/veck att delta så kanske jag hoppar på om jag har tid över

Nu är det då bara att hålla tummarna att 2021 blir på alla sätt ett bättre år än 2020 så kanske det går bättre för mig i år än vad det gjorde under katastrofåret 2020


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar