fredag 1 januari 2021

Helgläsning vecka 53

Vi har haft ett mycket lugnt nyårsfirade och jag tror nog att den här helgen följer den mallen också, dvs det blir lugnt och mysigt i hemmets vrå för oss. Vi har ingenting speciellt inplanerat för den här helgen utan ska nog bara vila upp oss inför det nya årets händelser och hoppas på att de blir mer positiva än under 2020. Jag gissar nog att det blir en hel del läsning, jag har ju min planering och maken läser sina julklappsböcker, och så ska jag försöka få ihop lite recensioner också. Den här veckan har planeringen faktiskt hållit väldigt bra så det är bara att fortsätta i samma tempo

Det jag tänkt läsa är

Hatten av Mats Samuelsson






Den sovande nymfen av Ilaria Tuti






Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar