måndag 18 januari 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 2

Idag är jag riktigt sen med allt i och med provtagningen i morse (som inte kunde göras eftersom vi kom fram för sent), så nu blir det göra om - göra rätt imorgon bitti. Kan väl inte påstå att förra veckan heller gick speciellt bra. Trots att jag hade gott om tid och tyckte jag la ner en hel del på både läsning och recensioner så blev det inte mycket klart. Förklaringen är nog den att jag istället en hel massa halvfärdiga inlägg nu och det inte krävs speciellt mycket för att få dem färdiga för publicering och det underlättar ju betydligt under kommande veckor. 



Det jag hann med under vecka 2 är

Jag läste ut 2 böcker

Den sovande nymfen av Ilaria Tuti

Lögnspiran av Joseph A. Davis

Jag publicerade 1 recension

Tigerstaden av Philip Birk

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Profetens sista död av Håkan Östlundh

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar