tisdag 19 januari 2021

Top Ten Tuesday - Böcker jag ville läsa 2020 men inte hann

 

Nu när provtagningen äntligen är avklarad så kan jag koncentrera mig lite bättre på annat som ska göras. Den här veckan hade Top Ten Tuesday igen ett tema som funkade för mig så jag deltar. Temat är "Books I Meant to read but Didn't get to"

BÖCKER JAG VILLE LÄSA 2020 MEN INTE HANN

-----------------
En del av de här har jag faktiskt hunnit läsa under januari men helst hade jag nog velat läsa dem under 2020. Böckerna är listade utan inbördes ordning.

1. Amerikansk jord av Jeanine Cummins
2. Solsystern av Lucinda Riley
3. Skandal i svart av Jessica Fellowes
4. Gunnar Nylund: Konstnär och industriformgivare av Petter Eklund
5. Se dig aldrig om av Michel Bussi
6. I oxögat av Ida Andersen
7. Pojken från skogen av Harlan Coben
8. Mörkret före gryning av David Baldacci
9. Spökfången av Jens Henrik Jensen
10. Sommaren på Park Avenue av Irene Rosén

 

1 kommentar:

  1. här känner jag igen några titlar. kunde lägga till flera också

    SvaraRadera