tisdag 19 januari 2021

Tisdagstrion vecka 3 - Böcker med titlar som börjar på S

 

Tisdagen börjar med att jag ska iväg på provtagning så jag ska lägga ut Tisdagstrion, som anordnas av Ugglan & boken, innan jag åker. Länken lägger jag till på Ugglan & bokens blogg när jag väl kommer hem igen. Temat den här veckan är

BÖCKER MED TITLAR SOM BÖRJAR PÅ S

------------------
Jag begränsar mig till böcker jag läste under förra året. Böckerna är listade utan inbördes ordning och titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken. 

1. Straffet av Yrsa Sigurdardóttir











2. Siri av Lisa Hågensen










3. Sen for jag hem av Karin Smirnoff







15 kommentarer:

  1. Jag har inte läst någon av dessa, men Straffet har jag i hyllan så den kommer att bli läst så småningom.

    SvaraRadera
  2. Har bara läst Smirnoff av dina, men den gillade jag förstås.

    SvaraRadera
  3. Straffet låter jättespännande.

    SvaraRadera
  4. har ännu inte läst något av Sigurdardóttir även om hon länge stått på den där listan. Smirnoff har jag läst och jättemycket om

    SvaraRadera
  5. Tack för intressanta tips.

    SvaraRadera
  6. Jag har ännu inte läst någon av dessa. Borde ha läst Karin Smirnoff men det får bli ett framtidsprojekt.

    SvaraRadera
  7. Smirnoff gillar jag verkligen, och Yrsa Sigurdardóttir har jag absolut tänkt läsa något av.

    SvaraRadera
  8. Just ja, Straffet har jag ju tänkt läsa, gillade första delen i den serien.

    SvaraRadera
  9. Jag har inte läst någon av dessa, men Smirnoffs första bok har jag läst.

    SvaraRadera
  10. Den sista har jag i alla fall läst. De andra var okända för mig.

    SvaraRadera
  11. Tack för tips. Har bara bara läst Smirnoff och hennes böcker gillade jag.

    SvaraRadera
  12. Inte läst någon av dessa, så tackar för tipsen!

    SvaraRadera