måndag 25 januari 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 3

 Veckans läkarbesök är nu avklarad och det tog halva dan så jag är lite sen på bollen nu igen med sammanfattningen/utvärderingen av förra veckan. Jag hade som vanligt räknat med att hinna med en hel del under veckan men självklart blev det inte så. Två av dagarna gick åt till provtagning och sen var maken på röntgen och besök hos sjukgymnasten. Som tur är så har all besöken den här gången varit positiva så det lättade lite på trycket och det blir kanske lite lättare att koncentrera sig framledes. Det jag hann med under vecka 3 var



Jag läste ut 0 böcker

Jag publicerade 2 recensioner

Härlig är framtiden av Ewa Klingberg

Bedrägeriet av Staffan Nordstrand

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Ghettokungen av Sammy Jeridi

Vårvinter av Ingrid Marie Thorslund

Jag köpte 0 böcker

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar