söndag 17 januari 2021

Läsplanering vecka 3

Vecka 3 börjar mina provtagningar och läkarbesök igen. Som tur är så handlar det den här gången om uppföljning av det som kom fram förra året så förhoppningsvis blir det inte lika omfattande som under utredningen utan bara en koll på om värdena förändrats (förhoppningsvis förbättrats) något under de senaste månaderna. Det är mina besök och de tar ju tid från läsningen/recensionerna, men sen ska maken iväg till sjukgymnast och lite annat i slutet av veckan och det ger mig mer egentid då jag kan koncentrera mig bättre på just läsningen och recensionerna.Utöver det där så har vi ingenting inplanerat som inkräktar på det jag verkligen borde lägga krut på nu.


Det jag tänkt läsa den här veckan är

Mörkret före gryning av David Baldacci
Vinterbröllop av Sarah Morgan
Spökfången av Jens Henrik Jensen











Tatra av Lisa Hågensen











Vad ska du läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar