söndag 24 januari 2021

Läsplanering vecka 4

Vecka 4 börjar med ett läkarbesök direkt på måndagen och den här gången på en tid som gör att jag inte kommer att hinna med speciellt mycket annat den dagen. Men sen har vi ingenting inbokat för resten av veckan förutom att jag har ett viktigt telefonsamtal att göra och ett lika viktigt mail att besvara. Och så ska jag försöka jaga på begravningsbyrån om arvsskiftet så det blir gjort någon gång. Jag hoppa alltså att få ordentligt med lästid och gott om tid för recensionerna, problemet är då att jag får så lite inspiration utifrån just nu (pga självkarantänen) att det påverkar alltför negativt på ork och lust. 



Det jag tänkt läsa den här veckan är

Spökfången av Jens Henrik Jensen












Tatra av Lisa Hågensen









Vinterbröllop av Sarah Morgan











Örådet av Jakob Sverker











Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar